diumenge, 2 de novembre del 2014

40 000 voluntaris sectaris?



40 000 voluntaris del 9N “captats, seleccionats i instruïts”, aquestes són paraules de la Sra. Saénz de Santamaría que deu creure o vol fer creure que tota aquesta gent, i els que sense ser voluntaris volem participar en la consulta, hem estat abduïts per una espècie de secta. En el seu descàrrec haig de dir que potser està confosa i cregui que tothom utilitza els mètodes del seu company al Govern Espanyol, el Sr. Wert, quan diu que s’ha d’espanyolitzar als catalans.

En un altre moment de la roda de premsa diu que la consulta “imputarà al poble de Catalunya una manifestació de voluntat modelada i orientada …” de manera que implícitament està qüestionant la intel·ligència i la capacitat de decisió de milions de catalans inclosos aquells que volen votar no.

I per acabar-ho d’adobar diu que la impugnació del nou 9N és per "defensar els drets dels catalans". Sra. Saénz de Santamaría si m’ha de defensar d’aquesta manera, val més que no ho faci i deixi d’actuar com la malvada madrastra dels contes dient-me el que em convé i el que no, el que és bo per a mi i el que és dolent. I si realment aconseguim votar aniré a votar si vull, i si hi vaig les creus les posaré basant-me en els meus raonaments i sentiments i no influenciat per cap secta inexistent. No cal que em defensi, ja sóc adult.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada