divendres, 9 de maig del 2014

Em cau la bava!

Per primer cop en aquest blog sí que faig un escrit en positiu. A l’institut dels meus fills van organitzar un concurs de fotografia en el que la temàtica era les matemàtiques. Com que m’he proposat no ser negatiu, no m’entretindré a qüestionar l'obligatorietat de la participació, la competitivitat fomentada per les escoles ni els criteris subjectius que poden distorsionar els resultats. Avui em toca estar orgullós veient com en Marçal ha guanyat el segon premi a la categoria de 4t d’ESO (Circumferència concèntrica) i la Clara ha aconseguit el primer premi a la categoria de 2n d’ESO (Esfera de llum )

Em cau la bava, més per la seva satisfacció que no pas per mi.

Esfera de llum (Clara)

Circumferència concèntrica (Marçal)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada